  • Data: 2007-10-01 18:24:10
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz Feński aka fEnIo" <f...@d...org> napisał w
    wiadomości news:slrnfg2d62.m61.fenio@komputer.fenia.pl...

    >ktoś działa pod wpływem emocji i to emocji dość mocnych, bo
    > w końcu poniekąd w obronie własnego potomstwa.

    Jestem mama, ale trudno mi sobie wyobrazic ze gdyby Angela jakies dziecko
    polało woda ja w ramach zadoscuczynienia sprawilabym agresorowi lomot.
    Utarczki miedzy dziecmi sa normalna sprawa i one tak samo szybko sie godza
    jak kloca. Interwencje rodzicow zazwyczaj przynosza odwrotny skutek od
    zamierzonego. Mozna bylo poruszyc sprawe przesladowcy na zebraniu
    rodzicielskim, udac sie do szkoly z interwencja lub bezposrednio do rodzicow
    dziecka. Sprawienie lania dziecku, w dodatku obcemu nie miesci sie w moim
    kanonie doroslego rozwiazywania problemow. Dziewczynka teraz bedzie miec
    pietno corki bandyty, miss popularnosci w szkole nie zostanie, a wrecz
    przeciwnie - tyle teraz ze przesladowcy postaraja sie byc anonimowi.

    A jesli polanie corki woda czy przezwanie jej powoduje u kogos na tyle silne
    emocje ze leje w odwecie dziecko to powinien porady szukac nie na grupie
    prawniczej ale na grupie medycznej. Zadne emocje nie usprawiedliwiaja
    bandytyzmu. I to nie byla obrona dziecka - bylaby gdyby ojciec wdal sie w
    bojke w sytuacji ewidentnego i bezposredniego zagrozenia zycia czy zdrowia
    corki - ale przezwanie jej nie kwalifikuje sie ani do tego ani do tego

    HaNkA