  • Data: 2007-10-01 21:43:55
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli fakt, że komuś poniżają i opluwają dziecko nie jest żadnym
    > usprawiedliwieniem?

    Przeczytaj, co ten człowiek napisał. Poniżano i opluwano jego dziecko kilka
    lat. 3-4 lata! jeżeli sytuacja byłaby tak drastyczna, że usprawiedliwiała
    wjerdolenie komuś mniejszemu i słabszemu, to 3-4 lata to wystarczający okres,
    by tę sytuację rozwiązać (jak nie pomaga rozmowa z nauczycielką, to się idzie
    do dyrekcji, do rodziców, na policję, ewentualnie przenosi się dziecko do
    innej szkoły). Skoro w ciągu 3-4 lat ojciec nie ochronił swojego dziecka, to
    albo to olał (więc dlaczego nagle bije dzieciaka, któremu kilka lat pokazywał,
    że można prześladować jego córkę, że on daje na to przyzwolenie?) albo
    sytuacja wcale nie była taka, która usprawiedliwiałaby tak drastyczne
    działania.

    > Żeby nie było że chcę bronić kogoś kto dzieci bije, ale chodzi mi o sam
    > fakt, że ktoś działa pod wpływem emocji i to emocji dość mocnych, bo
    > w końcu poniekąd w obronie własnego potomstwa.

    Dziwne te emocje, co 3-4 lata nie wzbierały a nagle zaowocowały publicznym
    tłuczeniem szczeniaka. Myślę, że podstawową z tych emocji było "gówniany ze
    mnie ojciec, bo nie zareagowałem wcześniej", a ta raczej nie jest przesłanką
    do złagodzenia kary....

    pozdr

    Monika