eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatność kartą › Re: płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!not-for-mail
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Fri, 24 Oct 2008 14:42:57 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <gdsfsk$bo3$1@news.task.gda.pl>
    References: <gdrn5j$8pj$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gdrq4t$b2v$1@news.onet.pl>
    <8...@x...googlegroups.com>
    <gdrs6h$tak$1@news.task.gda.pl>
    <X...@2...180.128.149>
    <gdsdnc$4ch$1@news.task.gda.pl> <gdsdti$5k1$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gdse1u$5el$1@news.task.gda.pl> <gdsf9t$ko0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89.171.110.186.static.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1224852180 12035 89.171.110.186 (24 Oct 2008 12:43:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2008 12:43:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gdsf9t$ko0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:560039
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gdsf9t$ko0$1@nemesis.news.neostrada.pl...


    > przypadku winy "brak połączenia" co samo z siebie sugeruje ze to wina
    > sprzedawcy.

    to niczego nie sugeruje, terminal sprzedawcy musi sie z czyms polaczyc,
    czyli sa dwa miejsca laczace sie ze soba, skad wiesz ktore to miejsce sie
    nie chce polaczyc

    zadam pytanie inaczej, zatankujesz sie, wejdziesz na staje i w tym momencie
    zostanie wylaczony prad, terminal nie zadziala, tez bedziesz twierdzil ze to
    wina sprzedawcy?

    > Jesteśmy zgodni że trzeba rozwiązać problem i się dogadać ze sprzedawcą.

    dokladnie tak, ze swojego doswiadczenia wiem, ze jesli klient jest mily, to
    i sprzedawca jest mily i napewno sie dogadaja, gorzej, jak ktos zacznie
    glosowac ze to wina sprzedawcy i jego gowno obchodzi jak on to roziwarze,
    wtedy moga zaczac sie schody, i gorzej na tym wyjdzie kupujacy

    > Bo jak na razie większość z nas myślała by że sprzedawca nie pozwoli
    > opuścić stacji bez zapłaty i będzie trzeba czekać aż system zacznie
    > poprawnie działać.

    szczerze powiem, to chyba tylko ty tak myslales :), zawsze jakos da sie
    dogadac, mialem taka sytuacje ze tylko spisali moje dane z dowodu i
    pojechalem szukac bankomatu

    > Jeszcze raz dzieki za opinię.

    nie ma za co

    ps. skoro juz wiesz ze nalezy odpowiadac pod cytowanym tekstem, to teraz
    nastepny krok,
    tnij cytaty, zostawiaj tylko ostatnia wypowiedz, a i to okrojona tylko do
    czesci do ktorej sie odnosisz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1