  • Data: 2008-10-24 14:07:28
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Oct 2008, szerszen wrote:

    > Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał

    > wiec sprzedawca ma ponosic odpowiedzialnosc za to, ze wybrales sobie srodek
    > platniczy zalezny od pogody?

    Czytałem następny Twój post, ale sprawa jest prosta: bez zgody
    sprzedawcy nie byłoby mowy o zapłacie kartą.
    Wywiesił kartę "w ofercie" - wyraził zgodę.
    Wcale nie oznacza to, że zapłata MUSI być kartą oczywiście.
    Ale skoro klient SKORZYSTAŁ z oferty to pozostaje zmienić treść
    umowy - wybrać inny możliwy sposób zapłaty.
    Ale to oznacza że klient ma zapłacić "niezwłocznie", zaś to
    NIE oznacza "teraz albo nie wypuszczę".
    Najszybciej jak to będzie możliwe w rozsądnych granicach.
    "jutro rano" być może będzie dobrym rozwiazaniem :D

    pzdr, Gotfryd