  • Data: 2008-10-24 12:42:57
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gdsf9t$ko0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > przypadku winy "brak połączenia" co samo z siebie sugeruje ze to wina
    > sprzedawcy.

    to niczego nie sugeruje, terminal sprzedawcy musi sie z czyms polaczyc,
    czyli sa dwa miejsca laczace sie ze soba, skad wiesz ktore to miejsce sie
    nie chce polaczyc

    zadam pytanie inaczej, zatankujesz sie, wejdziesz na staje i w tym momencie
    zostanie wylaczony prad, terminal nie zadziala, tez bedziesz twierdzil ze to
    wina sprzedawcy?

    > Jesteśmy zgodni że trzeba rozwiązać problem i się dogadać ze sprzedawcą.

    dokladnie tak, ze swojego doswiadczenia wiem, ze jesli klient jest mily, to
    i sprzedawca jest mily i napewno sie dogadaja, gorzej, jak ktos zacznie
    glosowac ze to wina sprzedawcy i jego gowno obchodzi jak on to roziwarze,
    wtedy moga zaczac sie schody, i gorzej na tym wyjdzie kupujacy

    > Bo jak na razie większość z nas myślała by że sprzedawca nie pozwoli
    > opuścić stacji bez zapłaty i będzie trzeba czekać aż system zacznie
    > poprawnie działać.

    szczerze powiem, to chyba tylko ty tak myslales :), zawsze jakos da sie
    dogadac, mialem taka sytuacje ze tylko spisali moje dane z dowodu i
    pojechalem szukac bankomatu

    > Jeszcze raz dzieki za opinię.

    nie ma za co

    ps. skoro juz wiesz ze nalezy odpowiadac pod cytowanym tekstem, to teraz
    nastepny krok,
    tnij cytaty, zostawiaj tylko ostatnia wypowiedz, a i to okrojona tylko do
    czesci do ktorej sie odnosisz