eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • From: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb740$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb7e3$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb894$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <ikmgqa$l0r$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Thu, 3 Mar 2011 00:10:49 +0100
    Lines: 41
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    NNTP-Posting-Host: 88.156.147.124
    Message-ID: <4d6ece73$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1299107443 88.156.147.124 (3 Mar 2011 00:10:43 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: s...@f...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670484
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Maciek." <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ikmgqa$l0r$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał
    >> Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
    >> Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł
    >
    > "Nadmienię tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    > "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    > jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    > wykonać naprawy" [...]
    > "Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    > 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna."
    >
    > Jeżeli więc cennik mówi wyraźnie, że za tego typu sprzęt jest 80 zł, to
    > ile zapłaciła klientka? 40 zł? Czy 100 zł?
    >
    > Zaczynasz się gubić we własnych zasadach, więc na Twoim miejscu zamiast
    > rozważać te drobne, zająłbym się zarabianiem pieniędzy. Kobiecina już
    > wystarczająco dużo nerwów zjadła i jestem pewien, że wolałaby dopłacić za
    > kolejną ekspertyzę aby mieć tylko spokój, ale nie waż się jej tego
    > proponować.
    >
    > A na przyszłość do serwisu wpuszczaj tylko klientów w krawatach :P
    >
    >
    >
    >
    > --
    > Maciek.

    U Ciebie cos nietęgo z czytaniem i liczeniem.
    Jasne, że zapłaciła 40 zł. I słusznie.
    Oddając sprzęt do wycenienia naprawy znała koszt robocizny w kwocie 80 zł.
    Do tego doszły części za 200 i zrezygnowała.
    Więc zapłaciła 1/2 znanych jej wcześniej kosztów wspomnianej robocizny.

    --
    Ula

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1