eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-05 16:38:38
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Nie chodzi o zasady prowadzenia, a o zasady informowania.
    >
    >> Pozdrawiam i życzę udanego weekendu bez stresu i takich klientów :)
    >
    > :)

    ja bym to podsumował tak...

    wiele serwisów pobiera opłatę za ekspertyzę płatną w przypadku rezygnacji
    klienta z naprawy (i ma ona uzasadnienie, bo ekspertyza też wymaga czasu),
    ale zwykle podają w sposób jasny ze cena ta wynosi tyle i tyle dla
    konkretnego sprzętu (czasem jest zależna od jego wartości). Ale jest ona
    podana w sposób jasny i klarowny.

    Mam wrażenie że kolega ma jakiś zamieszany cennik w stylu firm od
    telekonkursów czy sieci komórkowych.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1