eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-05 16:38:39
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Aha" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    news:iksp8p$ogd$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-03-04 22:44, pilocik pisze:
    >> Koszt robocizny danej kategorii sprzętu jest STAŁY i JEST ZNANY przed
    >> naprawą
    >
    > To przepraszam w jakim celu jest expertyza skoro cena i tak jest z gory ustalona ?

    O rety, następny nieumiejący czytać. Znany jest koszt ROBOCIZNY.
    Ekspertyza wykonywana jest w celu ustalenia kosztu CZĘŚCI,
    który to koszt znany nie jest.

    --
    Pozdrawiam

    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1