eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2Re: piekielny klient - część 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02
    .news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Date: Sat, 05 Mar 2011 00:02:16 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20110126
    Lightning/1.0b3pre Lanikai/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - część 2
    References: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <4d716f77$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.49.174
    X-Trace: 1299279735 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2436 83.23.49.174:38120
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670809
    [ ukryj nagłówki ]

    (04.03.2011 22:44), pilocik wrote:
    >
    > A z panią rzecznik jestem umówiony na poniedziałek.
    > Wstępna rozmowa telefoniczna utwierdziła mnie jednak w przekonaniu, że
    > trafił mi się klient z kategorii "oszołom"
    > Rzecznik musi przyjąć i wysłuchać każdego klienta i dopóki nie zna
    > wersji drugiej strony, dodatkowo z przedstawieniem cenników, zleceń i
    > ustaleń relacji klient-serwis nie ma podstaw by podważać stanowisko
    > klienta.
    >
    > Tym którzy mnie rozumieją i wspierają dziękuję, tym którzy kwestionują
    > moje zasady prowadzenia serwisu polecam otwarcie własnej działalności :)
    > O wynikach rozmów z rzecznikiem i dalszym rozwoju sprawy na pewno tutaj
    > poinformuję.

    Słabo jestem zorientowany w tym, ale ... jakie umocowanie ma pan/pani
    rzecznik? Czy musisz się do niej fatygować? Nie możesz powiedzieć
    "zapraszam do mnie, pokażę wszystkie dokumenty" albo wręcz "jak się
    klientowi nie podoba to niech się sądzi"?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1