eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-05 00:12:29
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin pilocik

    > Mój wniosek : czepiasz się nieistotnych szczegółów, nie wnosząc nic
    > ciekawego do tematu

    Istotnym szczegółem byłoby, gdybyś pokazał lub opisał jak WYGLĄDA cennik.
    Bo jeśli wygląda tak, że masz wyszczególnione ceny za naprawy, a gdzieś
    tam na dole stoi małym drukiem o tych 50% to nie jest to ok.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1