eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-05 09:29:23
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2011-03-05 00:24, Użytkownik pilocik napisał:
    >
    >> Cytat z poprzedniego wątku:
    >> "Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    >> 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna."
    >> Raz twierdzisz że robocizna to 100zł innym razem że 80zł.
    >> Wniosek osoby postronnej: łżesz i tyle.
    >>
    > ok. = około, w przybliżeniu itp.
    > przepraszam, jeśli wymagasz by każde zdanie pisać z aptekarską
    > dokładnością. Jakoś większość z rozmówców potrafiła to dostrzec.

    W tym przypadku nie jest to tylko nieistotny szczegół a dowód
    na kłamstwo lub brak precyzji ze strony serwisu.
    A teraz wysil komórki i zastanów sie jak takie "około" warte
    w tym przypadku 20zł oceni rzecznik.

    Biorąc pod uwagę wielkość sumy za ekspertyzę normalny klient
    by zapłacił, jak sie trafi nie normalny to normalny właściciel
    serwisu machnie ręką i odpuści. Tu trafiło się dwu nienormalnych.

    > Mój wniosek : czepiasz się nieistotnych szczegółów, nie wnosząc nic
    > ciekawego do tematu

    Małego człowieczka poznaje się właśnie po takich wypowiedziach.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1