eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-05 09:20:45
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 04.03.2011 23:57, RadoslawF pisze:

    > Cytat z poprzedniego wątku:
    > "Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    > 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna."
    > Raz twierdzisz że robocizna to 100zł innym razem że 80zł.
    > Wniosek osoby postronnej: łżesz i tyle.
    >

    Raduś, czego nie rozumiesz w określeniu "około"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1