eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-04 23:24:59
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Cytat z poprzedniego wątku:
    > "Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    > 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna."
    > Raz twierdzisz że robocizna to 100zł innym razem że 80zł.
    > Wniosek osoby postronnej: łżesz i tyle.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    ok. = około, w przybliżeniu itp.
    przepraszam, jeśli wymagasz by każde zdanie pisać z aptekarską
    dokładnością. Jakoś większość z rozmówców potrafiła to dostrzec.

    Mój wniosek : czepiasz się nieistotnych szczegółów, nie wnosząc nic
    ciekawego do tematu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1