eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-05 10:56:24
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał
    >
    > A z panią rzecznik jestem umówiony na poniedziałek.

    Niepotrzebnie stracisz czas telefony i wizyty. Trzeba było odpisać w
    trzech zdaniach i tyle. Taki rzecznik to jest pisarz, który poza
    marnowaniem papieru nic nie może i zwykle nic więcej nie potrafi.
    W dalszej kolejności możesz spodziewać się korespondencji z Inspekcji
    Handlowej. Odpisz to samo co rzecznikowi.
    Jak będzie oferta sądu polubownego to nie godź się, to jest tylko
    zawracanie głowy. Na normalny sąd strona przeciwna się raczej nie
    zdecyduje a jeśli tak to na 99,99% przegra.

    > Wstępna rozmowa telefoniczna utwierdziła mnie jednak w przekonaniu,
    > że trafił mi się klient z kategorii "oszołom"

    Taki odpuszcza dopiero jak poczuje ból w portfelu, nawet jak wie że
    nie ma racji, dlatego do sądu raczej nie pójdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1