eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Odp: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-05 08:52:20
    Temat: Odp: piekielny klient - część 2
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Aha" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iksp8p$ogd$...@n...onet.pl...
    > W dniu 2011-03-04 22:44, pilocik pisze:
    >> Koszt robocizny danej kategorii sprzętu jest STAŁY i JEST ZNANY przed
    >> naprawą
    >
    >
    > To przepraszam w jakim celu jest expertyza skoro cena i tak jest z gory ustalona
    > ?

    okreslona jest cena robocizny nie czesci

    trzeba okreslic co sie zepsulo, naprawic jakis element badz spisac
    oznaczenia, zamowic i wymienic czesc czy modul

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1