  • Data: 2007-09-13 06:59:06
    Temat: Re: petycja - ilość podpisów
    Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > W odpowiedzi na post z Wed, 12 Sep 2007 16:53:03 +0200, od
    > h...@y...fr :

    > Tak, grupa 100.000 obywateli ma prawo do inicjatywy ustawodawczej,
    > szczegóły znajdziesz na http://www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html Ustawa z
    > dnia 24 czerwca 1999 r.
    > o wykonywaniu inicjatywy ustawodawczej przez obywateli.
    > a z wygooglowaniem odpowiednich rozporządzeń do ustawy nie powinno być
    > problemu.
    >
    > A co ? chcesz składać projekt ustawy ? jaki masz pomysł ?

    Sęk w tym, że projektu ustawy nie chcę składać bo do tego potrzeba
    jednak solidnego wsparcia prawniczego.
    Chciałbym złożyć petycję, która musiałaby zostać - ze względu na
    obowiązek prawny - jakoś rozpatrzona.

    Bo rozumiem, że projekt ustawy musi być pełnowartościowym aktem prawnym,
    a nie zarysem ze wskazaniami?

    PG