  • Data: 2007-09-13 19:04:46
    Temat: Re: petycja - ilość podpisów
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Thu, 13 Sep 2007 08:59:06 +0200, od PG :

    > Sęk w tym, że projektu ustawy nie chcę składać bo do tego potrzeba
    > jednak solidnego wsparcia prawniczego.
    > Chciałbym złożyć petycję, która musiałaby zostać - ze względu na
    > obowiązek prawny - jakoś rozpatrzona.

    Ale uściślij troche o jaką petycje ci chodzi i niby kto miałby się do tej
    petycji ustosunkować ? co chcesz przez taką petycję osiągnąć ?? bo może nie
    tędy droga ?

    > Bo rozumiem, że projekt ustawy musi być pełnowartościowym aktem prawnym,
    > a nie zarysem ze wskazaniami?

    Najlepiej gotowa ustawa podzielona na artykuły i jeszcze pare zdań
    uzasadnienia by się przydało, wtedy sejmowi prawnicy biuro jakieś tam w
    sejmie nie będzie nanosić żadnych poprawek;
    wbrew pozorom napisać ustawę nie jest trudno.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net