  • Data: 2007-09-14 07:32:18
    Temat: Re: petycja - ilość podpisów
    Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > W odpowiedzi na post z Thu, 13 Sep 2007 08:59:06 +0200, od PG :

    > Ale uściślij troche o jaką petycje ci chodzi i niby kto miałby się do tej
    > petycji ustosunkować ? co chcesz przez taką petycję osiągnąć ?? bo może nie
    > tędy droga ?

    Ideałem byłoby gdyby władza ustawodawcza, była zobowiązana prawem,
    rozpatrzyć tę "petycję" i spróbować wprowadzić zmiany prawne. Natomiast
    będzie wystarczająco nieźle, jeśli chociaż wokół sprawy powstanie
    dyskusja... (chociaz te dwa efekty są zupełnie inne - wiem).

    > Najlepiej gotowa ustawa podzielona na artykuły i jeszcze pare zdań
    > uzasadnienia by się przydało, wtedy sejmowi prawnicy biuro jakieś tam w
    > sejmie nie będzie nanosić żadnych poprawek;
    > wbrew pozorom napisać ustawę nie jest trudno.

    Hahah wiem wiem! Ustawę nie jest trudno napisać. Gorzej gdy chodzi tak
    naprawdę o dodanie jednego czy dwóch paragrafów - chyba? A może się mylę
    i wystarczy właśnie dodać dwa paragrafy z uzasadnieniem?

    Przepraszam, że nie mówię jaka to sprawa - jeśli uda mi się to
    zorganizować wszystko ze strony organizacyjnej, to z pewnością Was
    poinformuję.

    PG