    From: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pekao
    Date: 12 Sep 2002 01:12:24 GMT
    Sender: e...@p...onet.pl@chello062179012052.chello.pl

    Kropelka wrote in news:alfgoa$ctp$1@news2.tpi.pl:

    > Moj chlopak ma konto w tym oto banku. Ma tam zdeklarowana stala
    > wplate 1000zl miesiecznie. Na konto wplywalo znacznie wiecej.
    > [...]
    > Mam gdzies taki bank ktory swoich bankomatow nie potrafi
    > obslugiwac. Chcemy z niego zrezygnowac. Jak to najlepiej
    > zalatwic??? Kropelka

    W sumie nie ma o czym dyskutować. Wy musicie widzieć ile macie
    pieniędzy. Jeśli bierzecie za dużo - płacicie karne odsetki - proste.
    Jeśli bank chce z tego powodu wypowiedzieć umowę - jego prawo. Jeśli
    nie spłacicie - przyjdzie komornik. W umowie wszystko jest. A reszta
    tematów to na pl.biznes.banki się kwalifikuje. Poza tym Pekao podawało
    (i raczej dalej podaje) ile pieniędzy jest dostępnych poprzedniego dnia
    roboczego.

    --
    empeg

    {57D745CF-F360-4E86-B57D-B0F0525E0A3E}