  • Data: 2002-09-10 00:45:02
    Temat: Re: pekao
    Od: "grzegorz cynk" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiewióra <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak można nie kontrolować swoich pieniędzy? Jak można wydać dwa razy tyle
    > ile się zarabia i tego nie zauważyć?
    > Przydałoby się trochę rozsądku a nie najazdów na bank.

    Od trzech lat mam konto w pekao, a ponieważ wychodzę z Twojego założenia,
    wszstko jest w porządku. Przypominam sobie, że przy zakładaniu konta (ror)
    urzędniczka banku ostrzegała mnie przed taką sytuacją, mówiąc, że brak
    samodzielnej kontroli salda (ze względu na opóźnienia w bankomatach) może
    zakończyć się nie tylko dodatkowymi odsetkami ale (jeśli dobrze pamiętam) w
    skrajnym przypadku nawet sprawą w sądzie pod zarzutem wyłudzania nienależnych
    pieniędzy.

    Pozdrawiam
    Grzesiek