  • Data: 2002-09-14 14:43:11
    Temat: Re: pekao
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote in news:alpeg7$2bk$1@galaxy.uci.agh.edu.pl:

    > Tylko tak sie panu wydaje...
    > Moze w swietle "regulaminow" tak. Ale tak zwyczajnie po ludzku to
    > klient ma prawo oczekiwac,
    > ze bank poinformuje go o stanie konta

    bank!=bankomat

    > i mma prawo oczekiwac, ze bankomat po paru minutach..najdalej
    > godzinach zaktualizuje stan konta..

    Na jakiej podstawie ?

    > proste.. lecz klient ma prawo oczekiwac, ze gdy pyta w banku o
    > stan konta lub podejmuje
    > gotowke z bankomatu to bedzie poinformowany o stanie konta chocby
    > wg stanu z dnia poprzedniego..

    A czeki ? Można nimi wypłacić więcej pieniędzy niż się ma na koncie -
    pani w okienku na poczcie ma wiedzieć ile mamy dostępnych pieniędzy ?
    Z kartami jest tak samo.

    > Jego prawo.. Ja tez mialek konto - a wlasciwie zona.
    > obiecywali, ze po roku reguralnych wplywow ......
    > i trzymali ponad 10 000 (dla banku to nic dla nas tak)
    > wg marnych odsetek, a gdy przyszlo do umowy debetowej to zazadali
    > gory dokumentow...

    Różne rzeczy obiecują. Jeśli nie masz w tym kraju czegoś na piśmie to
    na 99% tego nie masz w ogóle.

    > No tak.. poprzedniego dnia. tyle mozna upilnowac.
    > lecz jesli dobrze pamietam poczatek watku chodzilo o kilkudniowe
    > opoznienia...

    Przeczytałem jeszcze raz oryginalny artykuł. Nie wiadomo do końca o
    jaką kartę chodzi (zapewne maestro). Ale to znowu temat na pbb. I
    jeszcze raz napiszę: to na kliencie spoczywa obowiązek kontroli ile
    wypłaca pieniędzy. Jeśli nie podobają mu się rozwiązania jakie stosuje
    dany bank - niech go zmieni, nie ma monopolu.

    --
    empeg

    {8E7E7F0F-D09E-4964-9B00-7E76D5DAC0E7}