  • Data: 2002-09-12 07:10:04
    Temat: Re: pekao
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message
    news:12092002.42458F07@blurp.bzzz.pfff...

    > W sumie nie ma o czym dyskutować. Wy musicie widzieć ile macie
    > pieniędzy.

    Tylko tak sie panu wydaje...
    Moze w swietle "regulaminow" tak. Ale tak zwyczajnie po ludzku to klient ma
    prawo oczekiwac,
    ze bank poinformuje go o stanie konta
    i mma prawo oczekiwac, ze bankomat po paru minutach..najdalej godzinach
    zaktualizuje stan konta..

    > Jeśli bierzecie za dużo - płacicie karne odsetki - proste.

    proste.. lecz klient ma prawo oczekiwac, ze gdy pyta w banku o stan konta
    lub podejmuje
    gotowke z bankomatu to bedzie poinformowany o stanie konta chocby wg stanu z
    dnia poprzedniego..

    > Jeśli bank chce z tego powodu wypowiedzieć umowę - jego prawo.

    Jego prawo.. Ja tez mialek konto - a wlasciwie zona.
    obiecywali, ze po roku reguralnych wplywow ......
    i trzymali ponad 10 000 (dla banku to nic dla nas tak)
    wg marnych odsetek, a gdy przyszlo do umowy debetowej to zazadali gory
    dokumentow...

    tak sie wq***m ze zlikwidowalismy konto... korzystamy wylacznie z mojego,
    gdzie mam umowe o debet 9 000
    i sppradycznie z czesci limitu korzysta,m..

    > Jeśli
    > nie spłacicie - przyjdzie komornik. W umowie wszystko jest. A reszta
    > tematów to na pl.biznes.banki się kwalifikuje. Poza tym Pekao podawało
    > (i raczej dalej podaje) ile pieniędzy jest dostępnych poprzedniego dnia
    > roboczego.

    No tak.. poprzedniego dnia. tyle mozna upilnowac.
    lecz jesli dobrze pamietam poczatek watku chodzilo o kilkudniowe
    opoznienia...

    Boguslaw