  • Data: 2012-04-03 15:13:44
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2012 14:39, Dominik & Co pisze:

    > Pacz Pan, ateista z brakiem Boga.

    Nom. Skup się chwilę, bo już to napisałem. Bóg stworzył człowieka do
    bliskości ze sobą. Każdy człowiek ma mniejszą lub większą naturalną
    potrzebę Boga. Niestety ostatnio powiększające się środowiska
    galopującego ateizmu pociągają za sobą coraz więcej ludzi. Ludzie ci
    odrzucają Boga, dlatego pozostaje u nich pewien brak. I ten brak
    zapełniają różnymi zabobonami, niuejdżami czy innymi bóstwami
    mechanicznymi. Taki ,,sumplement diety''.

    > Nauka (analiza chemiczna i takie tam).

    Nauka, która nieraz się myliła.

    > No dlaczego Jahwe jest złotem? Inni też mają Święte Księgi,
    > Najświętszą Tradycję a przede wszystkim Najmojszą Rację...

    Owszem, każdy wybiera sobie swoją wiarę. Ja jestem chrześcijaninem, ty
    jak mniemam, ateistą. Ty mnie nie przekonasz do swojej wiary, a ja
    ciebie pewnie nie przekonam do mojej. Na tym polega wolna wola dana nam
    przez Boga.

    > "Tam gdzie wkracza galopujący ateizm" to nie Twoje słowa?

    Ano... Porzucili Boga, bo Europa to generalnie teren pochrześcijański. I
    szczególnie ostatni mniej więcej wiek to okres załamania się wiary
    (zbliżamy się dość silnie do czasów ostatecznych najprawdopodobniej) i
    galopującego ateizmu, który wyrwał ludzi z jedności z Bogiem i
    spowodował łatanie tej wyrwy różnymi substytutami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek