  • Data: 2012-04-03 22:23:09
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zmiana zbioru, ale nie zmiana dogmatów.

    Wcześnie był dogmat - idą do piekła.

    Został zmieniony i dodano czyściec.

    > W końcu nauka też dodaje ciągle różne rzeczy w wyniku badań.

    Badań. A nie decyzji politycznych.

    > A dokładnie która część cię śmieszy?

    Wszystko. Głównie twoje fundziackie kurczowe trzymanie się z dala od faktów.

    > SJP nie definiuje słowa fundziak. Proszę o definicję. Google znajdują
    > tylko jakieś punkty w fundacji.

    Fundamentalista religijny.

    > Bynajmniej. Po prostu jestem z pokolenia wychowanego w PRL i niestety
    > wtedy nie było nacisku na naukę języka angielskiego, jak teraz, a sam
    > nie posiadam naturalnych talentów do tego języka, więc niestety znam
    > tylko podstawy.

    Tania wymówka.

    > Do tego nie widzę najmniejszego związku pomiędzy znajomością
    > angielskiego a chrześcijaństwem.

    [ziew]

    Wiesz co, nudzisz mnie... Wiem, że fundziaka nie da się przekonać, bo
    jest zaprogramowany na kołową "logikę" - księga mówi, że zawiera prawdę,
    wiec zawiera prawdę. Taki detal, że to księga będąca odpowiednikiem
    baśni braci Grimm sprzed paru tysięcy lat to detal.

    Co gorsza swoje doktrynerskie podejście imputujesz także mającym inne
    zdanie i tworzysz oksymorony typu "ateistyczna wiara w brak boga".

    Cóż, wolny kraj - możesz sobie nawet wierzyć w płaską Ziemię i globalny
    spisek ciągnący się tysiące lat z niewiadomych przyczyn wmawiających
    ludziom "bajkę" o kulistości Ziemi.

    Tylko prośba - idź ze swoimi wierzeniami na grupę o wierzeniach
    religijny, OK?

    Z mojej strony EOT