  • Data: 2020-11-08 02:44:56
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-07, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No właśnie. Bo ja przypadkowo też bym chciał, by "Jarosław" odszedł, ale
    > nie zależy mi na stanu w korkach i mam głębokie przekonanie, że robienie
    > korków do niczego nie prowadzi.

    Nie da przy tej skali protestów, ale dobrze jest unikać bezpośrednich
    konfrontacji bo to MZ do niczego dobrego nie prowadzi.

    > Moim zdaniem świadczy to o poziomie biorących udział w proteście i to
    > nie najlepiej, choć zdaję sobie sprawę, że w tak dużej grupie kilku
    > oszołomów może się pojawić. Łapanie przejeżdżających pojazdów, to
    > przejazd frustracji, ze chcieliśmy zastawić przejazd, a tego nie umiemy
    > mądrze zrobić.>

    MZ to nie powinno chodzić o zastawienie przejazdu. Nie to ma byc celem.
    To jest jakiś środek aby zwrócić uwagę na poważny problem, tyle tylko,
    że jak się to robi tak, że się kogoś przypadkowego wk..wia to się to
    wręcz mija z celem. Niektórzy, jeśli nie większość z tych wk..ch
    kierowców, których złapało na pasach w innych okolicznościach ten
    protest by poparło. Nie dogodzi się wszystkim, ale jeśli forma protestu
    jest taka, że konkretne osoby czują się jego ofiarami to MZ jest to nie
    do końca optymalne podejście.

    Z tym, że oczywiście nie jest to żadne usprawiedliwienie dla rozmaitych
    buców rozjeżdżających tych protestujących.

    --
    Marcin