  • Data: 2020-11-08 14:51:51
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Głosowania na pis też są dość popularne, wychodzi nawet, że
    > dominujące... no i?

    No i tyle - taka tradycja - jak nie zablokujesz miasta, to twój proces
    jest postrzegany jako gówniany.

    > E... to po prostu taka nieco bardziej wyszukana wersja "a u was biją
    > murzynów",

    Nie sondzę:P To zbyt skomplikowane zagadnienie. Po prostu kulsona dotyka
    nie sam fakt że ktoścoś tam popełnił, a to że obywatel zgłosił. Nawet
    (wiem nie dasz się wciągnąć) u naszego daje się zauważyć rozumowanie
    "1000 powodów, żeby uzasadnić, że wykroczenia nie było". Ale to jak ktoś
    przychodzi do nich po prośbie o interwencję. Jak sami widzą
    przechodzącego na czerwonym przez pustą jezdnię to będą ci tłumaczyli,
    że to tak jakbyś układ warszawski zaatakował.

    --
    Shrek