  • Data: 2020-11-08 02:01:24
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Stosując twoje porównanie nie ma nic między protesten na polu pod
    > sosnowcem a bombą na parlament?

    Ależ jest, ale nie jest to łażenie po pasach i ataki furii wynikające z
    tego, że obie strony naparzają się jako jednostki.

    > Powiem tak - jak z dnia na dzień spowodowali stolec u naczelnika w
    > gaciach, to znaczy że zrobili to z punktu widzenia protestu więcej niż
    > dobrze.

    > Chyba porażka władzy - zwłaszcza jak okazało się, że to funkcjonariusz
    > abwery i kierownik prezesa nik nie wytrzymał napięcia. Robienie kurwy z
    > logiki przez prokuraturę tylko tą porażkę pogłębiło. Inna sprawa, że
    > pisiorowi jakby sasin w ryja napluł na placu piłsudskiego a kurski w
    > kurwizji to puścił to on by twierdził że pada...

    Dokładnie tak. Robienie kurwy z logiki jest robieniem kurwy z logiki dla
    gorszego sortu wyłącznie. Dla wyznawców jest to ołkej w najgorszym
    wypadku, w przeciętnym zaś, perełki retoryki i elokwencji.

    > Nie bardzo rozumiem - co chciała osiągnąć mimo suwerena - przypomnę -
    > tej idiotki nikt o te samochody omijające źle zaparkowane nie pytał -
    > sama się postanowiła swoimi deficytami umysłowymi podzielić ze światem.

    Przeszkadzają parkujące samochody? Komu? Kierowcom. Kierowcy mają
    pretensje. Ale czy słusznie? No nie wiem, sami łamią przepisy
    przekraczajc ciągłą linię to bezczelnością są ich uwagi dot. innych
    kierowców łamiacych przepisy. Czego nie rozumiesz? :)

    > Po co robić z siebie idiotę, skoro nikt jej o to nie pytał?

    Miał pretencje. Trza było zareagować.

    --
    Marcin