  • Data: 2020-11-09 00:35:38
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No i tyle - taka tradycja - jak nie zablokujesz miasta, to twój proces
    > jest postrzegany jako gówniany.

    No nie wiem. O tych pasach to wiem z tej grupy a o tej części bardziej
    masowej to ze wszystkich mediów, które darzę swoją atencją.

    > Nie sondzę:P To zbyt skomplikowane zagadnienie. Po prostu kulsona dotyka
    > nie sam fakt że ktoścoś tam popełnił, a to że obywatel zgłosił. Nawet

    No tak. I "obroną" przed tym jest zwód jajami, czyli odciągnięcie uwagi
    przekierowaniem na obrzydliwców, którzy przekraczają ciągłe linie.

    > (wiem nie dasz się wciągnąć) u naszego daje się zauważyć rozumowanie
    > "1000 powodów, żeby uzasadnić, że wykroczenia nie było". Ale to jak ktoś
    > przychodzi do nich po prośbie o interwencję. Jak sami widzą
    > przechodzącego na czerwonym przez pustą jezdnię to będą ci tłumaczyli,
    > że to tak jakbyś układ warszawski zaatakował.

    A mówiłem juz, że nie dam się wciągnąć? :)

    --
    Marcin