  • Data: 2020-11-09 06:55:48
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie wiem.

    Więc tłumaczę. Tak się przyjęło i już. Protest ma być zauważaliny a jest
    tym bardziej zauważalny im większe są z jego powodu utrudnienia.
    Oczywiście można tłumaczyć - idzcie pod pralament - napewno się
    przejmą;) mati poszedł o krok dalej - protestójcie w internecie;)

    > O tych pasach to wiem z tej grupy a o tej części bardziej
    > masowej to ze wszystkich mediów, które darzę swoją atencją.

    Taa - to znajdź z _poniedziałkowych_ protestów w warszawie coś
    ciekwaszego niż, że zablokowali stolicę.

    > A mówiłem juz, że nie dam się wciągnąć? :)

    To zamiast roberta podstaw sobie kulsona zbycha. I zastanów się co mu
    tak naprawdę przeszkadza - że seba pije pod trzepakiem i drze ryja, czy
    że pani grażyna dzwoni że seba drze rysja, a jak kulson zbyszek nic z
    tym nie robi to nawet skargę na jego bezczynność napisze? No sam
    rozumiesz, że przeciwko sebie kulson nic nie ma, bo w czym mu on
    przeszkadza, a grażyna go wkurwia bo same problemy przez nią.

    --
    Shrek