  • Data: 2020-11-07 16:25:17
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2020 o 14:40, Kviat pisze:

    Normalnie aż się zdziwiłem. Skąd Tyś ten cytat wziął? Czemu próbujesz mi
    to przypisywać?

    > To kierowca szarpał się z ludźmi na pasach, a nie ludzie z kierowcą.
    > To zasadnicza różnica.

    Zasadniczo tam obydwie strony się szarpały, ptrzy czym o ile kierowca
    miał prawo przejechać, to protestująca kobieta nei za bardzo miało prawo
    rzucać się na przejeżdżający samochód i łapać za klamkę.

    > Jak widać wystarczy jeden oszołom kierowca żeby wkurwić tak dużą
    > grupę normalnych ludzi.

    Ale tam jedna kobieta łapała za klamkę, a nie jakjaś grupa. Była
    zbulwersowana, że kierowca pokazał jej miejsce do protestowania.

    > Spierdalającego samochodem kolesia, który wcześniej zaatakował
    > innego człowieka. Nieudolny manipulancie.

    Nieudolnie, to Ty faktami manipulujesz.

    > Za to wysiadanie z samochodu, przeciągnięcie kobiety po asfalcie, a
    > następnie wjeżdżanie samochodem w ludzi, to kwintesencja mądrości i
    > przejaw taktycznego geniuszu.

    Tylko, że on nie wjechał w ludzi, tylko między ludzi, a kobieta się na
    jego klamkę z boku rzucił. Dobrze, ze film jest dostępny, bo byś
    przekonywał, że w ludzi wjechał.

    --
    Robert Tomasik