  • Data: 2020-11-07 14:20:48
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2020 o 03:24, Marcin Debowski pisze:

    > Stosując taką logikę, mogli wysadzić coś w powietrze. Wszystkie media
    > i krajowe i światowe by o tym pisały. Mnie tam się nadal wydaje, że
    > to zawsze trzeba zorganizować tak, aby dobrze zaistniec ale nie
    > narobić sobie wrogów u tej częsci neutralnej.+

    No właśnie. Bo ja przypadkowo też bym chciał, by "Jarosław" odszedł, ale
    nie zależy mi na stanu w korkach i mam głębokie przekonanie, że robienie
    korków do niczego nie prowadzi.

    > Tzn logiki skutku fizycznego, bo piarowsko MZ szarapnie z kierowcami
    > na pasach to jednak porażka.

    Moim zdaniem świadczy to o poziomie biorących udział w proteście i to
    nie najlepiej, choć zdaję sobie sprawę, że w tak dużej grupie kilku
    oszołomów może się pojawić. Łapanie przejeżdżających pojazdów, to
    przejazd frustracji, ze chcieliśmy zastawić przejazd, a tego nie umiemy
    mądrze zrobić.

    --
    Robert Tomasik