eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopalmtop - gwarancja czy sprzedawca? › Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
    Date: Thu, 11 Nov 2004 15:54:35 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 49
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl
    Message-ID: <cmvuet$2no$1@news.onet.pl>
    References: <4...@e...pl>
    NNTP-Posting-Host: aek210.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1100184861 2808 83.16.114.210 (11 Nov 2004 14:54:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Nov 2004 14:54:21 GMT
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.12.1pl
    X-No-Archive: Yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:254767
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:43:22 +0100, Conrad naskrobał(a):


    > 3 miesiace temu kupilem palmtopa marki HP. Przetestowalem go dokladnie
    > na tyle ile moglem niestety ze wzgledu na brak innych komputerow z
    > laczem na podczerwien IrDA nie sprawdzilem zaladajac ze ryzyko na jej
    > uszkodzenie jest pomijalnie male. Niestety - obecnie majac juz laptopa i
    > telefon z laczem na podczerwien stwierdzilem iz łacze na podczerwien
    > (IRDA) w palmtopie jest uszkodzone a moje obawy potwierdzil przez
    > telefon serwisant.
    >
    > I tutaj moje pytanie: sprzet kupilem na raty otrzymujac fakture;
    > gwarancji sklep mi nie podbil dajac mi tydzien na wykrycie ew. wad z tym
    > teraz nadal bez problemu moga mi ja podbic. Czy moge jednak - powolujac
    > sie na ustawe z dnia 27 lipca 2002r. a dokladniej na artykul 4.1 czyli
    > na niezgodnosc towaru z umowa (ktora jesli wystapila w ciagu 6mcy od
    > daty zakupu zaklada sie ze wystepowala juz w momencie zakupu) zwrocic
    > palmtopa sprzedawcy a nie gwarantowi?

    tak

    >
    > Czy fakt wystapienia sytuacji ze wada byla juz w momencie zakupu daje mi
    > dodatkowe plusy pozwalajace na wymiane palmtopa na nowy?

    plusem jest możliwość skorzystania z tej ustawy w tym przypadku.


    > Czy w takim wypadku fakt posiadania czy nie posiadania gwarancji ma
    > jakies znaczenie - czy mam mozliwosc wyboru? I jakie mam szanse na
    > wymiane sprzetu na nowy - sprawny?

    bez znaczenia - gwarancja to osobne świadczenie.


    > Oczywiscie nie robilbym zamieszania na grupie gdyby nie fakt zi obawiam
    > sie oddawac wymuskanego palmtopa do serwisu HP o ktorym slyszalem wiele
    > zlych opinii lacznie z tym ze czesto oddaja po naprawie serwisowej
    > klientom sprzet z punktu technicznego sprawny lecz z juz uzywany przez
    > kogos innego i podniszczonego. Chcialbym tego uniknac i szukam
    > alternatywnych drog wyjscia.

    śmiało - niezgodność z umową.


    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1