  • Data: 2010-11-24 14:47:12
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/24/10 15:31), allegrowy żuczek wrote:

    > przepraszam za złośliwość, ale Twoja logika nie jest nawet godna
    > przedszkolaka, ale z tego co słyszę, to prawnicy tak mają,

    Ta, najlepszy sposób na uzyskanie pomocy, to wejść na grupę i
    porozstawiać wszystkich po kątach. Powodzenia życzę :).

    > świadomość czy jest brak nie ma w sprawie znaczenia, tak samo jak nie ma
    > znaczenia czy oszust był pijany, czy mógł to zrobić złośliwie, czy
    > niezłośliwie, czy był w spodniach, czy w kościele, do oszustwa i tak
    > doszło,
    > po prostu mydlenie oczy z twojej strony,

    Stan upojenia alkoholowego, to czy jest w spodniach i czy jest w
    kościele istotnie - nie ma znaczenia. Jednak jego świadomośc - ma kluczowe.

    Po prostu nie ma czegoś takiego jak nieświadome oszustwo.

    Wytłumacżę Ci to tak - jeżeli kupisz u mnie komórkę a wyślę ci cegłę, to
    mamy 2 możliwości:
    - wiem o tym że wysyłam cegłę - ewidentnie oszustwo,
    - nie wiem o tym że wysyłam cegłę (pomyłka paczek, ktoś w międzyczasie
    podmienić, inne możliwości) - oszustwa nie ma.

    Różnica jest zasadnicza między tymi przypadkami. Bo w obu przypadkach
    mam obowiązek ci oddać pieniądze lub wysłać komórkę, ale tylko w
    pierwszym przypadku ma co robić policja i sąd karny.

    p. m.