  • Data: 2010-11-24 16:18:39
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    urzytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał:
    > Właśnie ma znaczenie. "w celu" oznacza, że ktoś musi mieć taki cel,
    > czyli być tego świadomym. Gdyby miała być karalność również nieświadomego
    > oszusta, to przepis brzmiałby "Kto doprowadza inną osobę do niekorzystnego
    > rozporządzenia ... ... w wyniku czego osiąga korzyść ......"

    proszę nie pogrążaj się swoją logiką w myśl zasady że ręka rękę myje, bo czy
    handel nie jest prowadzony w celu osiągnięcia korzyści, czy ktoś nie jest
    świadomy swojej działalności?
    po prostu daruj sobie odpowiedzi bo po prostu nieprzyjemnie mi się czyta
    takie sugestie że czarne jest białe,
    pozdrawiam, allegrowy żuczek.