  • Data: 2006-05-10 17:13:33
    Temat: Re: oprogramowanie typu
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    [...]

    > Tak, jeśli sąsiad posiada odpowiednią licencję. Co w tym trudnego?

    Tzn. chodziło mi o sytuację, w której sąsiad również zakupił MS
    Office w pudełku, ale zgubił nośnik. W tej sytuacji IMO ma licencję,
    w związku z czym może sobie pożyczyć nośnik z programem, skopiować
    go i używać. Wszystko rozbija się o to, czy ktoś, kto używa
    oprogramowania, wykupił licencję.

    W ogóle wiązanie egzemplarza z czymkolwiek jest IMO bzdurą.
    Najważniejsza w końcu jest licencja, która zezwala na korzystanie
    z programu w jakimś tam określonym zakresie. Rozwiązanie
    z egzemplarzami jest chyba najbardziej prymitywnym rozwiązaniem,
    jakie w ogóle istnieje, wymyślonym chyba tylko dla osób niepiśmiennych.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl