  • Data: 2006-05-11 16:32:19
    Temat: Re: oprogramowanie typu
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Jan Werbiński* wypowiedziała
    te słowa:

    > OK

    Wcale nie OK bo z samej licencji może wynikać zakaz jej przeniesienia. I
    nie ma to nic wspólnego z zasadą nemo plus iuris transfere etc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| http://olgierd.wordpress.com ||| JID:o...@j...org |||