  • Data: 2006-05-11 23:02:08
    Temat: Re: oprogramowanie typu
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > W którą stronę? :)

    Żaden nie pójdzie siedzieć.

    > Nie. Przecież nie mogę cedować praw, których nie nabyłem. Będzie
    > figurowało to samo, co na fakturze ze sklepu. Czyli "Program X".

    No właśnie imho nabyłeś. Kupiłeś w sklepie (u partnera MS, czyli
    z naszego punktu widzenia zapłaciłeś MS) za licencję. To powinno
    być na fakturze. Masz prawo sprzedać pudełko, masz prawo scedować
    licencję, masz prawo odzyskać kasę od MS.

    Proponuję EOT.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak