  • Data: 2003-10-14 19:47:37
    Temat: Re: opłata za rozwód
    Od: "kinka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > choć jeszcze chyba nie słyszałem, żeby ktoś to zrobił w sprawie o rozwód,
    bo i niby czemu Panstwo miałoby płacic za czyjs rozwód? Ja bym taki wniosek
    odrzucił.

    khem khem :-)
    ja widziałam i to nie raz, natomiast zdarza się często, że o rozwód
    występuje pani czy pan, żąda orzeczenia winy pozwanego/ej i zasądzenia na
    swoją rzecz alimentów albowiem znajduje się w niedostatku... zaś sąd po
    prostu może zwolnić stronę od uiszczania wpisu tymczasowego i o kosztach
    orzec w wyroku rozwodowym...
    no bo niby jaki jest sens aby strona zapłaciła nawet te 30 zł, jeśli np.
    jedynym źródłem dochodu jest zasiłek z opieki społecznej (czyli płaci
    Państwo)...