  • Data: 2003-10-14 18:20:09
    Temat: Re: opłata za rozwód
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kathrin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmh028$9d0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    Khem, khem..

    > Oplata wstepna

    Wpis tymczasowy

    > to najczesciej 300 zl w przypadku, gdy z malzenstwa nie ma
    > dzieci.

    30-600

    > Oplate uiszcza pozywajacy,

    Powód!

    > zanim jeszcze dojdzie do spotkania
    > pojednawczego.

    _Posiedzenia_ pojednawczego!!! Spotkanie pojednawcze, to możne sobie w
    kawiarni urządzić.

    > Sad po orzeczeniu rozwodu okresla koncowa kwote

    Wpis ostateczny...

    > i jej podzial
    > na pozywajacego

    Powoda....

    > i pozwanego. Sad bierze pod uwage sytuacje finansowa obydwu
    > stron.

    Sorry, ale już dawno nie widziałem tylu byków w jednym poscie. Widać, że
    wiesz oc o chodzi, ale naprawde nie jest w tej branży wszystko jedno, co i
    jak się nazywa.

    Poza tym jeśli kogoś nie stać ( ale tak naprawde ) na poniesienie kosztów
    sądowych, to może wystąpić o zwolnienie z nich na podst. art. 113 kpc, choć
    jeszcze chyba nie słyszałem, żeby ktoś to zrobił w sprawie o rozwód, bo i
    niby czemu Panstwo miałoby płacic za czyjs rozwód? Ja bym taki wniosek
    odrzucił.

    Depi.