  • Data: 2008-12-28 19:10:24
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > a z matką jaki córka ma kontakt? gorszy niż z tobą?

    Nie uważam tak, uważam że mamy tak samo dobry kontakt, uważam za
    niepsprawiedliwe ,że ona odostanie prawo do opiueki tylko dlatego że jest matką

    > a ja myślę, że myślisz o sobie i nie możesz przyjąc do wiadomości, że
    > przegrałeś.

    Przegrałem dlatego że żona mnie zdradziła i pragnie zabrać mi córkę? masz rację
    przegrałem a smutne jest że obojętnie co się stanie, co czuję do córki, co ona
    czuje do mnie i tak opiekę dostanie żona (nieważane kto zawinił i jak)

    > tak?

    Żeby się zameldować (żonę) trzeba być właścicielem, ew. głównym najemcą
    mieszkania, gdzie ma byuć zameldowanbe dziecko nikt nie pyta, wystarzy podać
    adres i meldują z automtu, także nie rizumiem wątpliwości