  • Data: 2008-12-28 22:10:47
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > bzdury do kwadratu.

    Nie dyskutujmy o ego itd bo to większego sensu nie ma, nie znając mnie i mojej
    sytuacji mija się to z celem, dla Ciebie fakt kto rozwala rodzinę nie ma
    znaczenia, masz prawo do takich poglądów, ja chcę walczyć o córkę nie dlatego
    że uważam że córka kocha mnie bardziej, czy że ma ze mną lepszy kontakt niż z
    matką. Chciałbym powalczyć bo mi zależy a ty mi że to moje ego. Jeżeli córka
    zostałaby ze mną to musiałbym "przemeblować" całe swoje życie i są to rzeczy
    które zrobię jeżeli tylko będe mi to dane.
    A moje pytanie ma związek z tym, czy jako tata mam w ogóle w sądzie szanse? I
    wychodzi że nie bo jestem tatą, a polskie sądy sprzyjają matkom, obojętnie co i
    jak. A moje rzekome ego jest tu najmniej ważne.

    Co do meldowania, mieszkamy w mieszkaniu komunalnym, którego główny najemca
    (człowiek któy mam kwaterunek) wyjaechał 20 lat temu za granicę. Na jakiej
    podstawie można kogoś domeldować w takim mieszkaniu, skoro o bzdurach piszesz?
    W Urzędzie Miejskim poinformowano mnie, że nie m a takiej możliwości, że
    zameldować może tylko najemca (posiadający kwaterunek) i koniec dyskusji w
    urzędzie. Chyba że moźna inną drogą to załatwić ale pani w UM powiedziała że
    się nic nie da zrobić.