  • Data: 2008-12-28 19:29:05
    Temat: Re: opiea nad dziekciem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    c...@g...com wrote:

    > Nie uważam tak, uważam że mamy tak samo dobry kontakt, uważam za
    > niepsprawiedliwe ,że ona odostanie prawo do opiueki tylko dlatego że jest matką

    a ja uwqażam za niesprawiedliwe że ojciec dostanie prawo do opieki tylko
    dlatego, że jest ojcem.

    > Przegrałem dlatego że żona mnie zdradziła i pragnie zabrać mi córkę? masz rację
    > przegrałem a smutne jest że obojętnie co się stanie, co czuję do córki, co ona
    > czuje do mnie i tak opiekę dostanie żona (nieważane kto zawinił i jak)

    a kogo obchodzi co ty czujesz do córki zapewne to samo co matka do córki.
    to nie o opiekę nad tobą będzie sprawa.

    i skąd wiesz, że córka nie czuje tego samego do matki co do ciebie.

    ciągle patrzysz przez swoje ego.

    > Żeby się zameldować (żonę) trzeba być właścicielem, ew. głównym najemcą
    > mieszkania, gdzie ma byuć zameldowanbe dziecko nikt nie pyta, wystarzy podać
    > adres i meldują z automtu, także nie rizumiem wątpliwości

    bzdury do kwadratu.