  • Data: 2008-10-17 12:49:53
    Temat: Re: odmowa dalszego leczenia
    Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja bym tak nie LOLOwal wesoło na twoim miejscu bo nie mowisz tu
    o komiksach - podobnie zenujacy i niewiarygodnie chamscy są niestety
    niektorzy lekarze - jak dwunastoletnie dzieci. Zaprezentowałeś
    to dosyć reprezentatywnie.

    W lekarzu czy w kimkolwiek kto slucha tego co mowie czy pisze nie szukam
    kolesia ktore bezrozumie bedzie zaprzeczal temu co mowie
    tylko wpierw nim cos powie udowodni mi ze po prostu zrozumial
    to co napisalem.

    To ze antybiotyk nie zdzialal wiem stad ze doksycyklina gdy ją bralem mi
    generalnie pomagala (tylko ze za malo) - czulem sie momentami lepiej i
    bóle stawów sie zmnijszaly - po prostu to lekarsto dzialalo choc
    za slabo - nie do konca. Mozliwe ze bakterei uodpornily sie lub coś
    podobnego. Gdy odstawilem antybiotyki wogole zrobilo sie w kilka dni bardzo
    zle (nic tylko polozyc sie pod koldrą i lezec). Teraz biorę zinnat i znowu
    jest lepiej, dziala on jeszcze lepiej niz doksycyklina i moja nadzieja w tym
    ze te 20 dni jakiem mam przepisane to wystarczy.

    Zgadzam sie z tymi lekarzami ktorzy mowia ze borelioze nalezy leczyc do
    skutku - do ustapienia obiawów i jeszcze jakis czas - WIEM ze mozna ja
    w moim 'stadium' calkiem lub niemal caliem wyleczyc bo bywają momenty
    kiedy czulem sie niemal zupelnie zdrów poza lekkimi bólami w kostkach
    itp, podobnie jest na przyklad teraz - czuje sie ostatnio calkiem niezle
    bóle w rekach i nogach ustapily ze 4 dni temu a bóle w skroniach wolniej
    ale tez ustępują. :)