  • Data: 2008-10-23 10:34:26
    Temat: Re: odmowa dalszego leczenia
    Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "JS" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam zamiaru niczego kwestionować, bo po pierwsze nie jestem lekarzem, a
    > po drugie na odległość, to chyba takiego czegoś nawet lekarz nie
    > zdiagnozuje. Zaproponowałem inne alternatywne rozwiązania, które należało
    > by po prostu wziąć pod uwagę.

    No chwilowo wlasnie do tego sie to sprowadzilo - praktycznie
    jest to najprostsze, ale nie koniecznie moze to zalatwic problem
    jesli to jakims fuksem. Mi byc moze (bo jeszcze nie wiadomo ale byc moze)
    uda sie wysliznac bo ta alternatywna lekarka mi poki co pomogla
    tak jak odmowil mi pomocy ten zenujący głąb ze szpitala.
    OGÓLNIE problem pozostaje i to na 'wysokim szczeblu' powszechna sluzba
    zdrowia lecząca borelkę tą wspomianą metodą 'doktora Steera' (czyli nie
    leczaca jej) masakrycznie szkodzi wielu biednym ludziom (powtarzam
    bo tak jest wszyscy ledwo żywi ludzie na wózkach itd z zaawansowaną boreliozą
    SĄ zywymi pomnikami zbrodni pseudolekarzy bo boreliozę we wczesnym stadium
    mozna wyleczyć - ale ich nikt nie sądzi i nie karze tak samo jak grupowicza
    obok za jego wesołe blablanie i 'dobre rady') :-(