  • Data: 2008-10-23 10:25:21
    Temat: Re: odmowa dalszego leczenia
    Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > uwielbiam takie prostackie wypowiedzi... nie ma jak pelna kultura

    NIe chodzi o ekspresję wypowiedzi tylko o prawdziwość
    tego co piszę. W mojej osobistej ocenie jesteś wałem (widać po tym co
    piszesz) który nic sensownego tu nie powiedział - chyba zeby uznac
    twój wątły umysł jako przykład jak bardzo nie potrafią
    myslec i pseudolekarze (bo jak powtarzam dajesz dobrą ilustracje).
    Aby twierdzić ze ktos jest zdrowy gdy mowi ci ze czuje sie
    chory MUSISZ miec jakis dowód ze faktycznie nie jest chory a nie
    wyciagac to twierdzenie sobie spod ogona i majtac mu przes oczami
    chorego czlowieka. Co powiesz na to ze jednak po 15 dnich zinnatu
    ogromnie mi sie poprawilo - przypadek? Teoria spiskowa?
    Dziwne ze tak wielu ludzi nie potrafi uzyc glowy na tyle by
    uzyc elementarnego prawa logiki (jesli nie wiadomo to nie mozesz
    wiedziec ze nie). "Jakże trudno znaleźć rozumujacego czlowieka
    w morzu głąbów jakby głosujacych w audiotele!"