  • Data: 2008-10-21 12:45:07
    Temat: Re: odmowa dalszego leczenia
    Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd wiesz, co on by wolał? Skąd wiesz, że nie jesteś wyleczony. Bez urazy,
    > ale może by iść w innym kierunku i poszukać porady lekarza innej
    > specjalności. To może być nie tyle Borelioza, co jej skutki uboczne, albo
    > po prostu sam sobie wmówiłeś, że jesteś chory.

    Bez urazy ale już obszernie tu pisałem skąd wiem że jestem chory. A skąd
    ty wiesz że jesteś chory gdy jesteś chory? Jeśli ktoś chciałby kwestionować
    to że jestem chory na boreliozę teraz po kuracji to równie dobrze
    mógłby kwestionować że byłem chory w lipcu a nikt tak nie mówił -
    sytuacja się wręcz pogorszyła. Mówie ze jestem i należy to przyjąć
    bo jestem - kosmicznie dziwne by bylo gdybym to musiał jeszcze
    udowadniać jakimiś wynikami testów. Co za paskudni ludzie!