  • Data: 2008-10-20 07:18:47
    Temat: Re: odmowa dalszego leczenia
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym tak nie LOLOwal wesoło na twoim miejscu bo nie mowisz tu
    > o komiksach - podobnie zenujacy i niewiarygodnie chamscy są niestety
    > niektorzy lekarze - jak dwunastoletnie dzieci. Zaprezentowałeś
    > to dosyć reprezentatywnie.

    chyba nie bardzo zrozumiales co sie do ciebie pisze... ale niestety czytanie
    ze zrozumieniem jest obecnie sztuka co udwodniles.

    > W lekarzu czy w kimkolwiek kto slucha tego co mowie czy pisze nie
    > szukam kolesia ktore bezrozumie bedzie zaprzeczal temu co mowie
    > tylko wpierw nim cos powie udowodni mi ze po prostu zrozumial
    > to co napisalem.

    Koles a czy ja zaprzeczalem temu co mowiles, nie zrozumialem tego co
    napisales??
    Jestes az takim ignorantem?
    Rozumiem ze choroba jest nieprzyjemna, bo sam jej dowiadczylem, ale to co
    piszesz to poprostu wylewanie zalu na kogos, kto chcial ci pomoc a nie
    kopnac w zadek.
    Tym samym widac ze nie przeczytales tego co ci napisalem.
    Czytac ze zrozumieniem nie potrafisz, moze tez nie zrozumiales tego co lekaz
    ci powiedzial?
    Przeczytalem wypowiedz osoby

    > To ze antybiotyk nie zdzialal wiem stad ze doksycyklina gdy ją bralem
    > mi generalnie pomagala (tylko ze za malo) - czulem sie momentami
    > lepiej i
    > bóle stawów sie zmnijszaly - po prostu to lekarsto dzialalo choc
    > za slabo - nie do konca.

    Rozbrajasz mnie...
    Skad wiesz ze lekarstwo dziala za slabo?
    Spodziewales sie ze jak wezmiesz doksycyline wszystkie objawy ustapia?

    > Mozliwe ze bakterei uodpornily sie lub coś
    > podobnego.

    a moze dopiero teraz bakterie (czy jak to sie powinno nazywac odpowiednio -
    kretki) zaczynaja ginac bo twoj organizm wspierany przez antybiotyk jest w
    stanie wytworzyc tyle przeciwcial by skutecznie zaczac zwalczac chorobe.

    > Gdy odstawilem antybiotyki wogole zrobilo sie w kilka dni
    > bardzo zle (nic tylko polozyc sie pod koldrą i lezec). Teraz biorę
    > zinnat i znowu jest lepiej, dziala on jeszcze lepiej niz doksycyklina
    > i moja nadzieja w tym ze te 20 dni jakiem mam przepisane to wystarczy.

    z tego co pisales brales 4 tygodnie doksycyklinie... teraz na kolejne 3 masz
    zinnat...
    Na forum o boreliozie juz we wrzesniu pisales o 6 tygodniach doxycykliny!?
    wiec jak to jest?

    > Zgadzam sie z tymi lekarzami ktorzy mowia ze borelioze nalezy leczyc
    > do skutku -

    no tak... tylko czy leczenie jest skutecznie nie jestes w stanie
    powiedziec...
    bo Borelioza ma wiele roznych rodzajow powiklan, jak wlasnie zapalenie
    stawow ktore u ciebie pewnie wystepuje.

    > do ustapienia obiawów i jeszcze jakis czas - WIEM ze
    > mozna ja
    > w moim 'stadium' calkiem lub niemal caliem wyleczyc

    No to ciekaw jestem jak bedzie wygladac twoj organizm po 4 misiacach brania
    antybiotykow...
    albo dluzej...
    Borelioze da sie wyleczyc ale np zapalenie stawow moze wracac co kilka
    miesiecy... i nie ma to nic wspolnego z borelioza. Za kazdym razem bedziesz
    powtarzal kuracje antybiotykowa przez miesiac?

    > bo bywają momenty
    > kiedy czulem sie niemal zupelnie zdrów poza lekkimi bólami w kostkach
    > itp, podobnie jest na przyklad teraz - czuje sie ostatnio calkiem
    > niezle bóle w rekach i nogach ustapily ze 4 dni temu a bóle w
    > skroniach wolniej ale tez ustępują. :)

    Pamietaj ze antybiotyk nie znika z organizmu zaraz po zaprzestaniu jego
    brania...
    a ze bole w nogach i nagdarstakch ustapily nie znaczy ze nie wroca za kilka
    tygodni.

    Jak juz pisalem wiem co nieco o tym.
    A ty jak narazie zamias wziac sie w garsc i udac do szpitala zakaznego jak
    ci radzilem.
    Poza tym lekarz ktory cie leczyl z tego co piszesz nie odmowil ci leczenia
    tylko powiedzial ze wiecej juz nic nie moze zrobic...
    a to spora roznica...
    Z tego co piszesz na forum gazety, gdzie zagladnalem z ciekawosci, moge
    powiedziec ze jeste panikarzem i wszystko wiesz w zasadzie najlepiej.
    Takie fora choc czasami pomagaja to jednak wiecej szkodza... bo co chwile
    okazuje sie ze pacjent jest madrzejszy od lekarza i najlepiej zeby sobie
    recepty sam wypisywal...

    Jeszcze raz ci poradze.
    IDZ DO SZPITALA ZAKAZNEGO i powiedz jaka jest sprawa...
    I przestan sie nad soba uzalac bo to w niczym nie pomaga...

    Zyczac zdrowia
    --
    Steel