eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna › Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <le8pft$7qh$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <5308b2a8$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <530a29f4$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <lede3m$tmq$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <lef82f$lpr$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <leff8h$tlp$1@node2.news.atman.pl>
    <530b41a7$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <530b41a7$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Date: Mon, 24 Feb 2014 17:07:53 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 28
    Message-ID: <530b6eba$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.111.125
    X-Trace: 1393258170 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2155 79.191.111.125:65505
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2852
    X-Received-Body-CRC: 1308844215
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:735583
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:530b41a7$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2014-02-24 13:51, Krzysztof Jodłowski pisze:
    >> W dniu 2014-02-24 13:39, Kris pisze:
    >>> W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 11:48:39 UTC+1 użytkownik
    >>> Krzysztof Jodłowski napisał:
    >>>> Koniec tematu z wyższą koniecznością i wymyślaniem bzdur. Kombinujcie
    >>>> dalej.
    >>> Założyłeś że odcinek ma 15km. A jak to będzie 5km;)
    >>
    >>
    >> OK. Lista proponowanych odcinków
    >> http://www.auto-swiat.pl/1-gitd-odcinkowe-fotoradary
    -gotowe-lista-odcinkow
    >> Można przyjąć, że średnio 3 km.
    >
    > Czyli jak to zwykle w PL skopali, bo na 3 km moim zdaniem nie ma sensu
    > stawiać czegoś, co będzie mniej efektywne od 2 fotoradarów, gdzie nie
    > trzeba parować zdjęć.

    Niekoniecznie. U nas jest taki odcinek aleji, gdzie na jednej nitce jest
    dużo poprzecznych odejść i co jakiś czas dochodzi do bardzo poważnych
    wypadków. Są one związane z tym, że jak z poprzcznej wyjeżdża samochód i
    staje na pasie zieleni, to czasem się nie mieści i "wystaje" mu tył. Niby
    tam jest dopuszczalna 60km/h i przy takiej prędkości jest to do ogarnięcia
    (ominięcia, wyhamowania). By ten odcinek osłonić, postawiono fotoradar.
    Skutek jest taki, że przed fotoradarem wszyscy hamują, a potem dają "gaz" i
    lecą tak z 90 km/h.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1