  • Data: 2014-02-25 21:44:16
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-25 09:16, Marcin N pisze:

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że te odcinki mają 2-3 km? W porywach 5.
    >
    > Tak ciężko zwolnić? Zwłaszcza, że podobno mają to być naprawdę
    > niebezpieczne odcinki.

    Nie wiem jak wszystkie. Dzisiaj oglądałem odcinek w mojej najbliżej
    okolicy, znany mi dobrze. I z tą tutaj głoszoną teorią ma mało wspólnego:
    - na odcinku (plus minus, bo nie znam co do metra docelowej lokalizacji
    bramownic) jest ograniczenie do 90 (tzn poza-terenem-zabudowanym), potem
    teren zabudowany=50 o długości ~100m, potem znów
    poza-terenem-zabudowanym 90, potem kolejny zabudowany=50, w którym jest
    fragment ograniczenia do 40 (skrzyżowanie i wysepki).
    - odcinek jest raczej zerowo-niebezpieczny, ponieważ prawie stacjonarnie
    okupowany przez straż miejsko-wiejską z fotoradarem na trójnogu/w
    berlingo ORAZ patrol policji z suszarką - bo są tam takie złote miejsca,
    gdzie jest "teren zabudowany o długości dwóch stodół zamkniętego PGR" a
    wcześniej i później - pola, więc przejezdni-nieświadomi nie zwalniają i
    dają zarobić. Potem są puste pola i prosta droga, nie wiem o niczym poza
    jednym wypadkiem (zaśnięcie za kierownicą kierowcy TIRa). A na końcu
    długa miejscowość, z szeroką drogą usianą wysepkami środkowymi
    (przejścia dla pieszych - dużo bezpieczniejsze, więc też wypadków nie
    widać.
    - długość całego odcinka to ledwo 7km

    Zapewne całkiem przypadkiem pomiar odcinkowy stawiany jest na drodze
    będącej jedyną alternatywą dla płatnej A4...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173