  • Data: 2014-02-25 11:14:46
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Feb 2014, Kris wrote:

    > Temida ślepa podobno jest więc liczą się teoretyczne możliwości a nie
    wiarygodność;)

    Co prawda to prawda, ale (w odróżnieniu od policji i ITD) sąd ma
    możliwość "swobodnej oceny dowodów", i od czasu do czasu w wyrokach
    spotyka się określenie w stylu "doświadczenie życiowe wskazuje" :)

    > Zresztą inna wersja: "nagle słabo się poczułem musiałem się zatrzymać i za
    kierownicą szwagier usiadł";).

    Do ostatniego momentu zatrzymania, przy tym czuciu się słabo, nie
    schodził z 89,9/90 żeby tylko średniej nie zaniżyć, normalnie jakiś
    złoty medal się nalezy ;)

    pzdr, Gotfryd